Love Poetry

مل گیا ہے سب کچھ جہاں میں تمہیں پانے کے بعد 💕..کیا،کچھ اور باقی ہے سوچتا ہوں تمہیں پانے کے بعد 


Love Poetry
Love Poetry


सब कुछ मिल गया जहाँ मैंने तुम्हें पाया💕
क्या, आपको प्राप्त करने के बाद सोचने के लिए और अधिक शेष है


यह एक अच्छे काम का प्रतिफल है, जो कि प्रभु की ओर से मुझे दिया गया उपहार है
तुम्हें मेरे भाग्य में बनाने के बाद


मैं रोती हूँ, तुम मुझे बड़े प्यार से मनाते हो
मुझे डर है कि इस तरह तैरने के बाद कौन मनाएगा


मेरे जीवन में मेरे साथ अपनी आखिरी सांस तक रहो
आपको प्राप्त करने के बाद यह मेरी एकमात्र प्रार्थना है


مل گیا ہے سب کچھ جہاں میں تمہیں پانے کے بعد 
کیا،کچھ اور باقی ہے سوچتا ہوں تمہیں پانے کے بعد 


یہ کسی نیکی کا صلہ ہے،رب کی عطا ہے مجھ پر 
کے لکھ دیا میری قسمت میں تمہیں بنانے کے بعد 


میں روٹھتا ہوں بڑے پیار سے منا لیتی ہو تم مجھے 
میں ڈرتا ہوں کون مناۓ گا اس طرح ترے جانے کے بعد 


رہے میری زندگی میں تیرا ساتھ آخری سانس تک 
💕بس ایک یہ ہی دعا ہے میری تمہیں پانے کے بعد 


Post a Comment

0 Comments